lördag 5 april 2014

RövPiss

Vakna 09.00 efter 16h. Jag var på bra humör, rätt så pigg. Var på topp!

Sen var där ett rövhål som punktera min dag. Skit ledsen blev jag! Har alltid varit stämplad med ett "L" i pannan för att jag inte var som alla andra. Vilket var awesome ;) .. kanske inte "L:et". Jag ignorera vad andra sa tyckte och tänkte [när jag var tillräckligt stark], liksom bry sig om andras nedvärderade åsikter när du vet att det inte är så ?

Aja, men ibland kan det bli för mkt. Och jag tror de flesta har varit med om ett sammanbrott, gått in i väggen. Eller bara allmänt blir less, man kan inte alltid orka allt.

Idag var där en person som tyckte de jag hade gjort var värdelöst. FU säger jag bara.




Awesomenees awesome! - That is all my brain should say when i'm down.

2 kommentarer: