tisdag 6 maj 2014

ABC

Aaah dag i lördags var så jääävla awesome! :-D

Berättar om den mer sen när jag fixat bilder o så :-).

Vill dock nämna att jag har såå fruktansvärt ont i ryggen och svanskota!
I torsdags när jag hoppa min sööte hiiist slog jag i bakvalvet så hårt! Wish som hästen heter är lite osäker på sig själv och inte helt van med hoppning. Med andra ryttare flyger hon för det mesta utanför. . Anyway

Vi skulle hoppa ett hinder, lite högre och hon har inte fått tekniken än. Så hon hoppa rakt upp över hindret, jag flyger med automatisk upp och slår svanskoten i bakvalvet. Dett hände två gånger på raken. ^^ men sen fick hon ett fint språng på det sista, hon tycker att det e så kul! :-D

Nog snack om häääst, nu e det dags för jobb.

Poss ;-*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar