onsdag 8 juli 2015

Yeeyyy happiness!

What the f*ck is that? .. Okej det vet jag faktiskt inte.

Visste ni om att jag fick sol i hela 5dagar? OMG ! gaad det är helt fantastiskt! Har semester i några till så får väl hoppas på att man får någe mer sol?

Ensålänge... har ett över tradigt liv. Det händer inte så mkt. Mer Jobba, äta, skita, sova... o litta träning på det osså..

Iallafall. Som vanlig shoppat litta mer än jag bör. Vad gör jag inte för att hålla smilet uppe ? ;)

Har även inrett lägenheten, ser lite mer hemtrevligt ut.

Just nu sitter jag o lyssnar på gamla goa låtar från typ Blink 182, Sum 41, Fall out boy.. osv.. Vädret är kasst och komma ut o ta en jävla öl lär väl ändå inte hända idag.

Här har ni någon bild på mig oo min feta tatuering!
(old stuff)








Sweet.. Love and Hell <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar