torsdag 19 februari 2015

JomenSåattE

Lite update.

Lördags var det "Alla Jävlarnas Dag" , jag blev bjuden på middag och sedan litta bio =) Såg The Wedding Ringer, aass rolig! Eller då va den i allafall.. var askalas på öl *fniss . Kanske får se den igen och se om den va så rolig ;)

Har som sagt bihåleinflammation, går på rätt håll (peppar peppar ta i ett träd). Jobbar dumt nog ändå. När det var som jobbigast skulle jag upp tidigt som fassen för att kapa ett skepp på jobb.. Alltså inte skepp som skepp utan det ni ser som ställ med hyllor. Så på med goggles och öronproppar!

Sedan fick jag tuppjuk på mitt hår igår morse.. Såg på klockan och det var gott om tid innan jubb ;) .. Jag klipper ju mig själv, hade hårfärg hemma så det var bara till att sätta igång!


Det var allt för nu. Sitter o tittar mig omkring och bara hatar läget hur det ser ut i mitt hem! BLÖööääH! =( Får väl ta tag i det till helgen, är ledig så får väl sysselsätta mig med någe.. har inte roligare i livet än så =(



Mjemje Sadface derp!  *fniss fart..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar