tisdag 3 februari 2015

Random 1

Jag har haft krångel med min telefon. Igår lämna jag in den och hoppas de kan åtgärda problemet.

Sitter och plattar mitt hår .. hälsa på burk ska på. Mår inte alls så bra idag. Detta vädret vi har här nere i Skåne är helt fuckt up! Först skiner solen, kort där på snöar det. Sen skiner solen igen och som ni kanske förstår så snöar det igen.. sucks! -.-

Jag har lovat litta random bilder. So here you go!

Jag hade telefonen i förstärkaren. SÅÅ rastlös när jag satt o sket.. såg 24 pack toarullar framför mig.. Dett var bara till att börja stapla! Kan säg att det blev en liten utmaning!  

SÅÅ JÄKLA GO FANTA! Fläder JUMJUM!

Kise ville osså ha litta yoggi! <3

Käka goe middag!



How about NO!

En annan goe middag! Tjocka oss som ffaaan :*

Börja träna hos sjukgymnasten ! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar