torsdag 5 februari 2015

Sick .. yeeah not funny.. Vad/Vem jag är 1 'Ångest'.

TJOHO !! Förkylning and shit! Klockrent när jag fick meddelande om att min telefon har kommit tillbaka från "sjukan" . Jag hoppas på att jag har krafter imorgon eller förhoppningsvis på lördag för att hämta den.

Inte nog att man är sjuk, man sitter hemma och hinner tänka.Tänker på alldeles för mycket. Man mår dåligt liksom. 
Börja spela The Sims 4. Kan inte sluta spela! Av 2 anledningar.. Dämpa ångest samt att det spelet är jävligt roligt och beroendeframkallande .. ;)

Jag har spelat hela dagen.. HELA DAGEN! Helt sjukt! Sist jag spela så länge gick jag typ i mellanstadiet eller någe ..

Åter till ämnet jag tänkte tala om. Ångest.


Jag är en stor ångest-bubbla, Hela jag och jag kommer aldrig ut ifrån det. (YEPP nu öppnar jag mig litta)
Så länge jag kan minnas har jag aldrig direkt mått bra, inte varit lycklig liksom. Och Nej jag vet om att jag inte är den ända =) oroa er inte. 99/100 människor lider av både den ena och det tredje. Och yes jag är också en av dem. 

Jag har levt med ångest, depression, inre stress och allt annat negativt .. och än idag är jag inte fri. Men kommit på en god väg..inbillar jag mig iallafall. Det är svårt att träffa någon med tålamod, någon man kan prata med, de lär ändå inte att förstå. Men det fina jag lärt mig genom åren är att de man har försöker, de försöker. Man blir blind men när man väl försöker tänka positivt så ser man och det är sedan bara att mata in.. men det tar tid. 

Over -N- Out for now


Old pic 2011 . Jag försökte uttrycka mig själv att jag var fängslad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar