lördag 7 februari 2015

Sick going Worse

Igår ikväll/natt när jag la mig till rätta i soffan för att sova så börja bihålorna. J'vla fucktards till läkare som säger 'Varva ditt nasonex med nässpray' hjälper inte ett jävla dugg!

Har haft problem med just bihåleinflammationer sen jag var liten. Inte att jag får extrema så att jag måste knacka hål. Men har fått gå på antibiotika.. är allergisk mot penicillin så det är helt uteslutet. 

Visst nasonex har hjälpt genom åren. Men inte denna gången. Om smärtan inte försvinner så får man väl uppsöka läkare.. tjoohoo ^^ 

Kör hemma kurer .. Spola varmvatten i huvudet, fönen är också till hjälp eller varför inte tigerbalsam!! Klart värktabletter på de.. men nu vill jag inte ta en massa piller så Hej whisky <3 


Xoxo Smunk









Önskar att jag ägde en mikrovågsugn ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar